woensdag 12 december 2012

X-MAS

Sinterklaas zwaaien we uit en de kersttijd verwelkomen we met een warm hart.
Het is me gelukt om weer een berichtje te plaatsen, maar het probleem wat ik met mijn oude blog had heb ik hier ook, dus ik blijf bij mijn oude blog en ga op dit blog voorlopig niet verder.
Hierboven  X-Masgifts en Rolling Reindeer van Atelier Tintangel. Geweldig leuke pakketten om te maken.

Ook dit is een leuk pakket om te maken X-mas noozie. Deze pakketten passen heel goed bij het thema van mijn extra gezellige verkoopdagen in december. Op deze vrijdag en zaterdagen met als titel Ho Ho Ho Christmasfeelings staat gezelligheid bovenaan. Kopje koffie, glaasje gluwein, heerlijk genieten van de kerstsfeer bij Atelier Koekendiefie.
Ik zou zo zeggen tot ziens bij Atelier Koekendiefie. Ho ho ho
Groetjes Rianne

1 opmerking:

  1. https://mushandmade.blogspot.com/2017/12/paolo-ventura-de-verdwijnende-man.html?showComment=1636864862632#c9023587176162268503

    BeantwoordenVerwijderen